Medewerker Personeelszaken - Harderwijk

Introductie

In een omgeving werken waar typisch Nederlands snoepgoed wordt geproduceerd, yum! De Medewerker Personeelszaken houdt zich bezig met de administratie van de instroom, doorstroom en uitstroom van personeel. Met jouw ervaring en ondersteuning zien de HR-afdeling de bomen door het bos weer.

Organisatie

Je komt te werken bij dé specialist als het gaat om lekkernij en (gezonde) tussendoortjes.

Functie

Als Medewerker Personeelszaken zorg jij ervoor dat de personeelsadministratie perfect geregeld is en ondersteun je in het werven van nieuw personeel. Je dag begint met een kop koffie en het opstarten van je computer. Je checkt je mailbox die vol zit met retour verzonden contracten, cv’s en kandidaten die worden aangeboden via diverse uitzendbureaus. Vervolgens screen je de cv’s, bespreek je deze met de HR-afdeling, plan je de sollicitatiegesprekken in en verstuur je de afwijsmails. De administratie van deze werkzaamheden hou jij allemaal secuur bij. Het team waarin je komt te werken bestaat uit nog twee collega’s en de HR manager.

Je bent als Medewerker Personeelszaken verantwoordelijk voor:

  • Duidelijke communicatie met uitzendbureaus;
  • Cv’s screenen en intern bespreken;
  • Sollicitatiegesprekken inplannen;
  • Afwijsbrieven versturen;
  • Het bijhouden van de sollicitatielijst.

Functie eisen

Als Medewerker Personeelszaken heb je:

  • Een afgeronde mbo-opleiding richting Personeelszaken.
  • Relevante werkervaring als medewerker personeelszaken, personeels- en salarisadministratie of administratief medewerker personeelszaken.
  • Ervaring in een soortgelijke functie binnen een productieomgeving.
  • Goede kennis van MS Office.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Woonachtig in de omgeving van Dronten, Harderwijk, Ermelo, Lelystad, Zeewolde, Putten, Nunspeet etc.
  • Op korte termijn beschikbaar.

Aanbod

Als medewerker Personeelszaken krijg je:

  • Salaris tussen de € 2.300,- en € 2.800,-;
  • 36-urige werkweek;
  • 24 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Enthousiaste collega’s.

Sollicitatie

Enthousiast over de vacature Medewerker Personeelszaken? Laat het ons weten door op solliciteren te klikken! Vragen? Neem contact op met Arnando Akkerman via arnando@proteqs.nl, 0320 84 05 00 of WhatsApp: 06 23 33 21 36.

Bekijk ook onze office vacatures: Secretaresse en Assistent Controller.

Op zoek naar technische medewerkers? Plaats jouw vacature >>

Proteqs maakt voor deze website gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Proteqs gebruikt functionele cookies om het gedrag van websitebezoekers te analyseren en de website aan de hand van deze gegevens te verbeteren. Om gepersonaliseerde advertenties te kunnen tonen wordt er gebruik gemaakt van tracking cookies. Door tracking cookies te gebruiken verwerkt Proteqs uw persoonsgegevens. U kunt uw cookievoorkeuren op ieder moment aanpassen door de instellingen van de browser te wijzigen. Raadpleeg onze cookie verklaring voor meer informatie.